Wednesday, November 2, 2011

Old Trafford Today & Transfer Rumours

Carrick yang tidak turunkan dlm beberapa perlawanan sebelum ini dijangka disenaraikan. W/bagaimanapun, Carrick dilaporkan turun berlatih bersendirian & berkemungkinan tidak akan membarisi skuad utama sekalipun disenaraikan.

Dengan Vidic digantung 2 perlawanan UCL, Ferdinand dilihat bakal mengambil tempat kapten United itu. Berkemungkinan Ferdinand akan bergandingan dengan Jones jika Evans direhatkan.

Rafael dilaporkan telah seminggu turun berlatih selepas kembali pulih akibat kecederaan bahu. Namun agak sukar untuknya kembali kedalam pasukan berdasarkan faktor kecergasan. Kembarnya, Fabio bakal mengisi slot bek kanan jika Jones diletakkan ditengah bersama Ferdinand.

Young, Smalling serta Cleverley bakal berehat akibat kecederaan. Ketiadaan Young memberi masalah bagi posisi sayap kiri. Nani atau PJS dilihat agak goyah untuk memberikan aksi terbaik diposisi tersebut.

Persembahan yo-yo dari Anderson memberi masalah buat bahagian tengah United. Persembahan Ando masih belum konsisten. Namun berkemungkinan akan disenaraikan samaada bersama Carrick atau Fletcher ditengah nanti.

Giggs pada awalnya dilihat sebagai pilihan yang bakal diturunkan untuk pertemuan dengan Otelul nanti. Bagaimanapun, dilaporkan Giggs mengalami masalah hamstring dan bakal diketepikan. Begitu juga Welbeck, dia tidak akan bermain pada perlawanan di OT nanti.

Rumours & Other News

  • Rio Ferdinand dikatakan bakal menghabiskan musim terakhirnya bersama United hujung musim ini & Spurs antara yang berminat mendapatkan khidmat bekas pemain Leeds ini.
  • Sebagai pengganti Ferdinand, United berminat mendapatkan penmain pertahanan Dortmund, Neven Subotic
  • United dikatakan berminat mendapatkan Klaas-Jan Huntelaar bagi menggantikan Dimitar Berbatov yang tidak menjadi pilihan lagi di OT.
  • Tomas Kuszczak berkemungkinan akan dipinjamkan ke Sunderland secara pinjaman kecemasan apabila penjaga gol mereka, Mignolet mengalami patah hidung
  • Ole Gunnar Solskjaer berjaya membawa Molde FK menjuarai liga Norway. Molde mencatat seri hasil jaringan Magnus Eikram (pinjaman United) yang membolehkan Molde bergelar juara dimana Rosenborg tewas kepada lawan lain.

No comments:

Post a Comment