Tuesday, December 13, 2011

Man United ledak 4 gol

Jaringan pembukaan oleh Nani.


Nani meraikan jaringannya.


Rooney kembali meledak gol pertamanya sejak 3 bulan lalu.


Gol ke-2 Rooney.



United akhirnya berjaya meledak lebih daripada 2 gol sejak oktober lalu. Perlawanan BPL antara United-Wolves ini juga menyaksikan Wayne Rooney kembali menemui sentuhan golnya sejak 3 bulan lalu.

Manchester United yang menerima kunjungan Wolverhampton Wonderers perlu bangkit selepas tersingkir dari UCL & aksi longlai sejak kebelakangan ini. Dengan melakukan sedikit pertukaran kesebelasan, United membariskan De Gea, Smalling, Ferdinand, Evans, Evra, Valencia, Jones, Carrick, Nani, Rooney & Welbeck. Gandingan tengah antara Carrick-Jones ternyata terus memberi sumbangan positif dimana pasukan berjaya digerakkan dengan berkesan sambil dibantu aksi cemerlang dari kedua2 sayap2 iaitu Valencia & Nani. Perlawanan ini juga merupakan penampilan terbaik Valencia setakat ini setelah sekian lama mengalami masalah prestasi yang tidak begitu baik. Nani juga penuh bertenaga dengan gerakan yang mengundang masalah buat bek kanan Wolve, Zubar.

2 gol masing2 melalui Nani & Rooney diharap membuat ruang bagi melonjak semula semangat & keyakinan pasukan untuk bangkit dalam setiap aksi akan datang.

Antara pilihan Man of The Match :

Nani (2 gol 1 assist), Valencia (3 assist), Rooney (2 gol) & Ferdinand.


Glory Glory Man United

No comments:

Post a Comment